Biotekini terenski istraživači 2!

Nakon prošlogodišnjih popularnih i uspješnih Biotekinih terenskih istraživača, ove godine nastavljamo s ovim uistinu posebnim programom.

Cilj programa je upoznavanje lokalne bioraznolikosti, istraživanje prirode u prirodi, upoznati i raspravljati okolišne probleme, klimatske promjene, učiti o održivom razvoju, senzibilizirati polaznike za potrebe očuvanja prirode i okoliša te poticati logično i kritičko razmišljanje. Također, želimo omogućiti našim školarcima i integraciju naučenog (školskog) znanja na konkretnim živim i neživim primjerima koje pronalazimo u prirodi. Program obiluje praktičnim radom, edukativnim i zabavnim igrama, istraživanjima, multidiscipliranim pristupom i naravno, Biotekinim potpisom koji jamči edukativni program koji djeca vole!

Program je namijenjen polaznicima koji su višemjesečno pohađali prijašnje Biotekine programe: STEM radionice, radionice u okviru projekta PANDA – projektna nastava za darovitu djecu i za polaznike Biotekinih terenskih istraživača 2020. / 2021. god.

Biotekini terenski istraživači istražuju svake druge subote od 10 do 13h, svaki puta na nekom drugom zelenom području u našem gradu. Počinjemo 9. listopada 2021.!

OSNOVNE INFORMACIJE :

  • mjesto i vrijeme: svake druge subote od 10 do 13h, točna lokacija javlja se roditeljima tjedan dana ranije
  • cijena programa je 400 kn/mjesec, za brata ili sestru 300kn/mjesec
  • svaki polaznik/ca treba imati obuću i odjeću za boravak u prirodi te ponijeti vodu (i užinu).
  • broj mjesta je ograničen
  • plaćanje: transakcijom na žiro račun udruge: IBAN: HR67 2340 0091 1104 2669 9, Privredna banka Zagreb, prva tri dana u tekućem mjesecu
  • ako imate pitanja: kontakt@bioteka.hr ili 095 2911 984

PRIJAVE ISKLJUČIVO PREKO OBRASCA: PRIJAVNI OBRAZAC

Učenje u prirodi*:

  • učenje u prirodi donosi bolje rezultate u čitanju, matematici, prirodoslovnim i društvenim znanostima te pozitivno djeluje na mentalno zdravlje djece
  • učenje na otvorenom doprinosi razvijanju stavova koji podupiru održivi razvoj (više o održivom razvoju možete saznati na ovoj poveznici)
  • razvija se veća briga za okoliš jer su se učenici lakše povezali s prirodom nakon što su u njoj proveli određeno vrijeme

*Christie, B. (2012). The impact of outdoor learning experiences on attitudes to sustainability: a brief review of literature. Field Studies Council/University of Edinburgh. Field Studies Council Report 06/2012.