
Nakon prošlogodišnjih popularnih i uspješnih Biotekinih terenskih istraživača, ove godine nastavljamo s ovim uistinu posebnim programom.
Cilj programa je upoznavanje lokalne bioraznolikosti, istraživanje prirode u prirodi, upoznati i raspravljati okolišne probleme, klimatske promjene, učiti o održivom razvoju, senzibilizirati polaznike za potrebe očuvanja prirode i okoliša te poticati logično i kritičko razmišljanje. Također, želimo omogućiti našim školarcima i integraciju naučenog (školskog) znanja na konkretnim živim i neživim primjerima koje pronalazimo u prirodi. Program obiluje praktičnim radom, edukativnim i zabavnim igrama, istraživanjima, multidiscipliranim pristupom i naravno, Biotekinim potpisom koji jamči edukativni program koji djeca vole!
Program je namijenjen polaznicima koji su višemjesečno pohađali prijašnje Biotekine programe: STEM radionice, radionice u okviru projekta PANDA – projektna nastava za darovitu djecu i za polaznike Biotekinih terenskih istraživača 2020. / 2021. god.
Biotekini terenski istraživači istražuju svake druge subote od 10 do 13h, svaki puta na nekom drugom zelenom području u našem gradu. Počinjemo 9. listopada 2021.!
OSNOVNE INFORMACIJE :
- mjesto i vrijeme: svake druge subote od 10 do 13h, točna lokacija javlja se roditeljima tjedan dana ranije
- cijena programa je 400 kn/mjesec, za brata ili sestru 300kn/mjesec
- svaki polaznik/ca treba imati obuću i odjeću za boravak u prirodi te ponijeti vodu (i užinu).
- broj mjesta je ograničen
- plaćanje: transakcijom na žiro račun udruge: IBAN: HR67 2340 0091 1104 2669 9, Privredna banka Zagreb, prva tri dana u tekućem mjesecu
- ako imate pitanja: kontakt@bioteka.hr ili 095 2911 984
PRIJAVE ISKLJUČIVO PREKO OBRASCA: PRIJAVNI OBRAZAC
Učenje u prirodi*:
- učenje u prirodi donosi bolje rezultate u čitanju, matematici, prirodoslovnim i društvenim znanostima te pozitivno djeluje na mentalno zdravlje djece
- učenje na otvorenom doprinosi razvijanju stavova koji podupiru održivi razvoj (više o održivom razvoju možete saznati na ovoj poveznici)
- razvija se veća briga za okoliš jer su se učenici lakše povezali s prirodom nakon što su u njoj proveli određeno vrijeme
*Christie, B. (2012). The impact of outdoor learning experiences on attitudes to sustainability: a brief review of literature. Field Studies Council/University of Edinburgh. Field Studies Council Report 06/2012.